Zamknij

Uprzejmie prosimy o kontakt telefoniczny w poniższych godzinach:

  • biuro czynne jest od - 9:00 - 17:00

Poza godzinami pracy biura serdecznie zapraszamy do kontaktu za pomocą poczty elektronicznej: recepcja@scala-apartamenty.pl

Nasz serwis sprzątający oraz konserwator starają się przygtować dla Państwa apartamenty w idealnym stanie. Jeśli po zameldowaniu zauważą Państwo jakąś usterkę, uprzejmie prosimy o jej zgłoszenie w godzinach funkcjonowania biura, abyśmy mogli jak najszybciej zająć się sprawą dla Państwa komfortu.

W przypadku zaistnienia poważnej awarii ogrzewania, sieci wodno-kanalizacyjnej lub innych niecierpiących zwłoki okoliczności, prosimy o natychmiastowy kontakt telefoniczny pod numerem +48 509 132 000. Jeśli linia aktualnie jest zajęta, prosimy o wysłanie sms z informacją czego dotyczy sprawa, abyśmy mogli jak najszybciej zareagować.

Rezerwacje mogą Państwo założyć przez naszą stronę internetową www.scala-apartamenty.pl lub telefonicznie pod nr tel. +48 509 132 000 (w godz. 9:00-17:00)

W celu założenia rezerwacji konieczna jest wpłata zadatku w kwocie 30% od całkowitej kwoty pobytu, płatna do 24h od przesłania przez nas wstępnego potwierdzenia. W przypadku rezerwacji „last minute” konieczna jest wpłata 100% zadatku.

Pozostałą kwotę za rezerwację opłacają Państwo w momencie odbioru kluczy i zameldowania. W momencie odbioru kluczy i zameldowania mogą Państwo płacić gotówką lub kartą płatniczą.

Warunki anulacji rezerwacji - dokładne warunki anulacji swojej znajdą Państwo w potwierdzeniu rezerwacji. Zazwyczaj rezerwację można odwołać bezpłatnie do 7 dni przed przyjazdem. W tym przypadku, po dokonaniu przez Państwa anulacji następuje zwrot zaliczki. Rezerwacje „last minute” oraz „special deals” są bezzwrotne.

Zwrot zaliczki następuje w ciągu 14 dniu po dokonaniu anulacji. Po tym czasie przelew zostanie zaksięgowany na Państwa koncie.

Zameldowanie i odbiór kluczy odbywa się od godz. 16:00 w naszym biurze, ul. Łąkowa 60K, Gdańsk. Uprzejmie prosimy o kontakt dzień przed przyjazdem w celu ustalenia godziny zameldowania.

Póżne zameldowania poza godzinami funkcjonowania biura odbywają się w formie self -check in. Recepcja przekazuje Państwu informacje do konieczne do samozameldowania w dzień przyjazdu.

Wcześniejsze zameldownie możliwe jest wyłącznie po potwierdzeniu dostępności apartamentu dzień przed rozpoczęciem pobytu.

Wymeldowanie z Apartamentów odbywa się do godz. 11:00, do tej godziny musi nastąpić zwrot kluczy do biura Moderna Profit, ul. Łąkowa 60K, Gdańsk.

Późniejsze wymeldowanie możliwe jest wyłącznie po uzgodnieniu z recepcją. W tym przypadku, za każdą dodatkową godzinę po godz. 11:00, a do godz.14:00 pobierana jest opłata w kwocie 100 zł. Wymeldowania po godz. 14:00, rozliczane są jako dodatkowa doba po obowiązującej w rezerwacji stawce. 

Aby spełnic Państwa oczekiwania w niektórych apartamentach o większym metrażu istnieje możliwość dostawienia dostawki na życzenie Gości. Koszt przygotowania dostawki dla dodatkowej osoby wynosi 150 zł. doba.
W celu sprawdzenia dostępności zapraszamy do kontaktu z naszym zespołem +48 509 132 000

Każdy z naszych Apartamentów wyposażony jest w wysokiej jakości hotelową pościel oraz ręczniki. Bezprzewodowa sieć WI-FI znajduje się w każdym z Apartamentów. Aby spędzili Państwo jak najbardziej komfortowy i udany pobyt, w naszych Apartamentach znajdą Państwo poniższe wyposażenie:

  • w pełni wyposażona kuchnia lub aneks kuchenny: zastawa stołowa, szklanki, kubki, podstawowe akcesoria do gotowania, czajnik elektryczny, lodówka, płyta grzewcza

  • w wybranych Apartamentach: ekspres do kawy, kuchenka mikrofalowa, toster

  • pralka (w wybranych apartamentach)

  • suszarka do włosów

  • telewizor

  • żelazko

Szczegółową listę wyposażenia każdego z Apartamentów znajdą Państwo po wyborze konkretnego apartamentu w zakładce APARTAMENTY.

Starając się wyjść naprzeciw Państwa oczekiwaniom, na czas pobytu z najmłodszymi możemy wyposażyć Apartament w łóżeczko turystyczne wraz z materacykiem i pościelą oraz krzesełko do karmienia - zestaw w cenie 30 PLN/doba, jeżeli pobyt trwa 4 i więcej dni jest to koszt 100zł/pobyt.

W celu zamówienia zestawu uprzejmie prosimy o kontakt z recepcją w godzinach pracy biura, bądź wysłanie e-maila z prośbą o doposażenie Apartamentu.

W swojej ofercie posiadamy Apartamenty z windą oraz na parterze. Dokładne informacje znajdą Państwo w opisie poszczególnych Apartamentów. Zachęcamy także do kontaktu telefonicznego abyśmy mogli doradzić Państwu w wyborze odpowiedniego Apartamentu.

alt text

Tak jak Państwo, kochamy zwierzęta, jednak ze względu na zróżnicowane wyposażenie Apartamentów, akceptujemy pobyty wyłącznie z pieskami w wybranych obiektach po potwierdzeniu z recepcją.

Po pobycie z pupilem dbamy o to by Apartament był przygotowany dla kolejnych Gości i przeszedł oznowanie, dlatego za pobyt za zwierzęciem doliczana jest dodatkowa opłata w wysokości 100 PLN.

Niektóre z naszych Apartamentów posiadają prywatne miejsca parkingowe, informacje o tym, znajdą Państwo w szczegółowych opisach Apartamentów. W przypadku pozostałych obiektów mogą Państwo skorzystać z ogólnodostępnych miejsc postojowych Miasta Gdańsk (strefa płatnego pon-nd ok. 6 PLN/godz.)

Jesteśmy do Państwa dyspozycji i postaramy się zrealizować Państwa życzenia specjalne - może to być np. przygotowanie bukietu kwiatów, szampana, wina, wejściówek do SPA czekających na Gości w Apartamencie. W tym celu uprzejmie prosimy o wcześniejszy kontakt celu ustalenia szczegółów oraz indywidualnej wyceny.

Posiadamy rekomendowaną przez nas firmę, która zawiezie Państwa na miejsce w najkrótszym możliwym czasie. Ceny transportu z/na lotnisko:

  • 75 PLN - do 4 osób (obowiązuje od poniedziałku do piątku od 6 do 22)

  • 90 PLN- do 4 osób (obowiązuje w niedzielę, święta oraz godzina od 22 do 6)

  • Powyżej 4 osób doliczana jest dodatkowa opłata w wysokości 20 PLN (bus do 6 os.) 

W przypadku dużej ilości bagaży możemy zamówić samochód typu Combi, który pomieści 4 os. oraz większą ilość bagaży. Jest to koszt 15zł doliczany do kosztu przejazdu.

W celu skorzystania z oferty zapraszamy do kontaktu z recepcją pod nr. telefonu +48 509 132 000.