Zamknij
Poznaj nasze zasady

I. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Niniejszy dokument określa (dalej jako: „Regulamin”) zasady korzystania z Pokoju lub Apartamentu, które są udostępniane na podstawie Umowy Najmu przez Moderna Profit spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Gdyni, ul. Świętojańska 45 lok. 30, 81-391 Gdynia, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejono- wy Gdańsk-Północ w Gdańsku VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000819780, posiadająca numer REGON 385104304, numer NIP 5862351792, kapitał zakładowy 5.000,00 zł, zwana dalej jako „Moderna Profit”.

2. Umowa Najmu jest zawierana na podstawie odrębnego Regulaminu serwisu internetowego www.scala-apartamenty.pl, dalej jako „Regulamin Serwisu”.

3. Niniejszy Regulamin jest nieprzerwanie dostępny w Serwisie internetowym www.scala-apartamenty.pl, w sposób umożliwiający jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści poprzez wydrukowanie lub zapisanie na nośniku w każdej chwili. Regulamin dostępny jest również w każdym Pokoju lub Apartamencie udostępnianym do Najmu przez Moderna Profit.


II. DEFINICJE

Pojęcia zapisane dużą literą mają znaczenia nadane im w Regulaminie Serwisu, natomiast pojęcia określone poniżej mają następujące znaczenie:

Cisza nocna - przedział czasu między 21:00 a 8:00, podczas którego Goście są zobowiązani do powstrzymania się od hałaśliwego zachowania;

Części wspólne - części Obiektu, do których mogą korzystać Goście z różnych Pokojów lub Apartamentów;

Doba hotelowa - przedział czasu, który Gość może spędzić w Pokoju lub Apartamencie w ramach zawartej Umowy Najmu, Doba hotelowa zaczyna się o 16:00 w Dniu przyjazdu, a kończy o 11:00 w Dniu wyjazdu;

Gość - osoba, która przebywa w Pokoju lub Apartamencie na podstawie Umowy Najmu zawartej w Regulaminie Serwisu lub regulaminach innych platform służących do rezerwacji Pokoju lub Apartamentu, z których korzysta ;

Osoby towarzyszące - osoba nieobjęta Umową Najmu zawartą z Gościem, przebywająca w Pokoju lub Apartamencie;

Recepcja – punkt przyjmowania Gości przez Moderna Profit znajdujący się pod adresem: ul. Łąkowa, Gdańsk;

Dzień przyjazdu -dzień oznaczony w Umowie Najmu, jako dzień rozpoczęcia Najmu;

Dzień wyjazdu -dzień oznaczony w Umowie Najmu, jako ostatni dzień Najmu;

Obiekt -nieruchomość, którą dysponuje w celu wynajęcia Pokoju lub Apartamentu;

Wymeldowanie- proces, podczas którego Gość opuszcza Pokój lub Apartament, polegający w szczególności na zdaniu kluczy do Pokoju lub Apartamentu lub dokonania wszelkich rozliczeń;

Zameldowanie – rejestracja Gościa w Pokoju lub Apartamencie, odbywająca się w Recepcji, która polega na wypełnieniu formularzy meldunkowych przygotowanych przez Lion Apartments i wydaniu kluczy do Pokoju lub Apartamentu.


III. ZAMELDOWANIE

1. Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 16:00 w Dniu przyjazdu, a kończy o godzinie 11:00 w Dniu wyjazdu.

2. Zameldowanie odbywa się w Recepcji, w godzinach jej otwarcia.

3. Zameldować może się jedynie osoba, która ukończyła 18 lat i ma pełną zdolność do czynności prawnych, a także osoba powyżej 13 roku życia, jeśli przedstawi w Recepcji oświadczenie swojego opiekuna prawnego, o poniesieniu odpowiedzialności za szkody powstałe z winy osób, które dysponują oświadczeniem.

4. W przypadku, gdy Gość nie może zakwaterować się w godzinach otwarcia Recepcji, zobowiązany jest do poinformowania o tym najpóźniej dzień przed Dniem przyjazdu za pośrednictwem telefonu lub poczty elektronicznej.

5. Moderna Profit przekazuje Gościowi instrukcje dotyczące Zameldowania w wiadomości elektronicznej najpóźniej w Dniu przyjazdu.

6. W przypadku, gdy Gość odmówi Zameldowania, wypowiada Umowę Najmu bez zachowania terminu wypowiedzenia, zatrzymując Wynagrodzenie z tytułu Umowy najmu tytułem kary umownej.

IV. ZASADY POBYTU

1. W Pokoju lub Apartamencie obowiązuje całkowity zakaz palenia wyrobów tytoniowych lub spożywania substancji odurzających. W przypadku złamania powyższego zakazu, Gość jest zobowiązany do zapłacenia kary umownej w wysokości 500 zł za każde naruszenie.

2. Goście i Osoby towarzyszące, przebywające w Pokoju lub Apartamencie, są zobowiązane do przestrzegania niniejszego Regulaminu, Ciszy nocnej, zasad BHP oraz przepisów ochrony przeciwpożarowej, a także zachowania zgodnego zasadami kultury osobistej.

3. Moderna Profit w przypadkach naruszenia przez Gościa powyższych ppkt., w szczególności w przypadku podejrzenia, że Gość znajduje się pod wpływem środków odurzających, alkoholu, w stanie wyłączającym świadome podjęcie decyzji lub zachowuje się agresywnie w stosunku do lub obsługi Apartamentu lub Pokoju, może podjąć decyzję o wezwaniu Policji lub innych służb porządkowych. W takim przypadku ma prawo do natychmiastowego wypowiedzenia Umowy Najmu, zatrzymując Wynagrodzenie z tytułu Umowy najmu tytułem kary umownej.

4. Osoby trzecie mogą przebywać w Pokoju lub Apartamencie Gościa w godzinach 08:00-22:00.

5. Gość nie może udostępniać Pokoju lub Apartamentu Osobom trzecim, a także zwierzętom, które nie zostały przez niego zgłoszone podczas składania Zamówienia. Dla potrzeb tego Regulaminu za udostępnienie uznaje się przebywanie zwierząt lub Osób trzecich w Pokoju Apartamencie w godzinach między 22:00 a 08:00.

6. W przypadku naruszenia ppkt. 5 niniejszego Regulaminu, Gość może zostać obciążony kosztami pobytu tych zwierząt lub Osób trzecich, zgodnie ze stawkami obowiązującymi za wynajem Pokoju lub Apartamentu dla osoby lub zwierzęcia w czasie trwania Umowy Najmu.

7. W ramach korzystania z Pokoju lub Apartamentu, Gość nie może:

 - palić świec, kadzideł, rozpalać kominka lub grilla ogrodowego,

 - oddać Pokoju lub Apartamentu w podnajem;

 - udostępniać Osobom trzecim Pokoju lub Apartamentu, również w czasie trwania Umowy Najmu;

 - usuwać z Pokoju lub Apartamentu elementów jego wyposażenia i dekoracji, a także nie przenosić elementów wyposażenia i dekoracji pomiędzy Pokojami lub Apartamentami;

 - pozostawiać zwierząt oraz osób poniżej 13 roku życia bez nadzoru.

8. W przypadku naruszenia zakazu zapalenia świec, kadzideł, rozpalenia kominka lub grilla ogrodowego, Gość zapłaci karę umowną w wysokości 500 zł.

9. Gość jest zobowiązany do każdorazowego odpowiedniego zabezpieczenia Pokoju lub Apartamentu w przypadku jego opuszczania, w szczególności poprzez staranne zamknięcie okien i zamknięcie drzwi wejściowych na klucz. Gość ponosi odpowiedzialność materialną za będące następstwem nieodpowiedniego zabezpieczenia lub zaniechania zabezpieczenia Pokoju lub Apartamentu, Gość odpowiada materialnie.

10. W przypadku niektórych Pokojów lub Apartamentów Gość otrzyma od pilot lub kartę do bramy wjazdowej (dalej jako „Pilot”). Gość jest zobowiązany do starannego sprawowania pieczy nad Pilotem. W przypadku jego utraty, może obciążyć Gościa karą umowną w wysokości 400 zł.


V. WYMELDOWANIE

1. Goście są zobowiązani do opuszczenia Pokoju lub Apartamentu najpóźniej do godziny 11:00 w Dniu wyjazdu. W przeciwnym wypadku naliczy opłatę za korzystanie z Pokoju lub Apartamentu przez kolejne Doby hotelowe pobytu Gości zgodnie ze stawkami obowiązującymi na Najem w Dniu Wyjazdu.

2. Chęć przedłużenia Umowy Najmu, Gość może zgłosić najpóźniej do godziny 14:00 w dniu poprzedzającym Dzień wyjazdu, w Recepcji, za pośrednictwem telefonu lub poczty elektronicznej. poinformuje Gościa niezwłocznie o możliwości przedłużenia Umowy Najmu i cenie.


VI. REKLAMACJE, ODPOWIEDZIALNOŚĆ MODERNA PROFIT 

1. Moderna Profit odpowiada za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez Gościa do Pokoju lub Apartamentu na zasadach utrzymującego hotel lub podobny zakład, zgodnie z art. 846 Kodeksu Cywilnego, chyba że szkoda wynikła z właściwości rzeczy wniesionej lub wskutek siły wyższej albo że powstała wyłącznie z winy poszkodowanego lub osoby, która mu towarzyszyła, była u niego zatrudniona albo go odwiedzał.

2. Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku uchybień związanych z wykonaniem Umowy najmu.

3. Reklamacje Gość może zgłaszać na adres poczty elektronicznej: profit@moderna.pl.

4. W uzasadnionych przypadkach Gość może poprosić o przyjazd do Pokoju lub Apartamentu.


VII. ODPOWIEDZIALNOŚĆ GOŚCIA

1. Gość odpowiada materialnie za szkody wynikłe z jego zachowania lub zachowania Osób trzecich lub zwierząt znajdujących się w Pokoju lub Apartamencie.

2. W przypadku nieuzasadnionej prośby o przyjazd do Pokoju lub Apartamentu, może obciążyć Gościa karą umowną w wysokości 200 zł i kosztami przyjazdu.

3. Gość odpowiada za zgubienie lub uszkodzenie rzeczy wniesionych do Części wspólnych Pokoju lub Apartamentu.


VIII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem lub Regulaminem serwisu, stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego.


REGULAMIN MODERNA PROFIT